Proces wdrożenia usług
Proces wdrożenia usług

Proces wdrożenia usług

Doskonałość przede wszystkim

Pomimo wielu dokonujących się wokół nas zmian nasze standardy pozostają niezmiennie wysokie.

Na bazie wieloletniego doświadczenia oferujemy usługi oparte na profesjonalnym systemie wdrożenia i zarządzania. Elementy systemu stanowią gwarancję realizacji usługi zgodnie z indywidualnymi potrzebami Klienta. Nasi pracownicy odpowiedzialni za proces wdrażania usług pomagają wprowadzić nowe rozwiązania i przygotować powierzchnię Klienta do zmian zawsze pamiętając o tym, aby nie zakłócać działalności biznesowej Klienta.

Program wdrożenia usług

AUDYT OBIEKTU

1. AUDYT OBIEKTU

Szczegółowa analiza potrzeb, specyfiki obiektu oraz identyfikacja punktów newralgicznych stanowi bazę przygotowania indywidualnie dopasowanej usługi.

WDROŻENIE USŁUGI

2. WDROŻENIE USŁUGI

Dzięki kompleksowemu audytowi obiektu jesteśmy w pełni przygotowani do kompleksowego wdrożenia usługi. Wspólne działanie pracowników, wparcie technologów i ścisła współpraca z Klientem dają gwarancję sprawnego rozpoczęcia świadczenia usług.

REALIZACJA USŁUGI

3. REALIZACJA USŁUGI

Stale szkolony personel, wypracowane standardy, wysokiej jakości sprzęt oraz umiejętność elastycznego podejścia do Klienta pozwalają nam utrzymać najwyższy poziom usług. Dbamy o rozwój oraz doskonalenie każdego z obszarów.

OPIEKUN KLIENTA

4. OPIEKUN KLIENTA

Kluczowa osoba w procesie realizowania usługi jest stale dostępna dla Klienta. Opiekun to osoba, która doskonale zna obiekt. Nadzoruje i rozwija kompetencje pracowników, poszukuje nowych rozwiązań i doskonali proces.

MONITOROWANIE JAKOŚCI

5. MONITOROWANIE JAKOŚCI

Wiemy, że tylko rzetelnie prowadzona wielokanałowa obserwacja i ocena jakości daje gwarancję dostarczenia Klientowi usługi na oczekiwanym poziomie. Stale monitorujemy jakość pracy naszych pracowników oraz przykładamy dużą wagę do komunikacji z Klientem.